< Sayfamda çeşitli yemek tarifleri bulunmaktadır. >
< Özel günleriniz için Yaş pasta, Cupcake, Cheesecake, Donut siparişi alınır.>
< Bebek mevlütleri, Nişan, Nikah, Asker eğlenceleri, Doğum günleri gibi çeşitli temalarda kurabiye siparişi alınır.>

8 Ocak 2014 Çarşamba

İçi muzlu çikolata

Çikolata kalıbı olmayanlar için bile çikolata yapmak çok basit. Mutlaka herkesin evinde silikon muffin kalıbı vardır. Bu silikon kalıplar içinde her çeşit çikolata yapabiliriz. Ben bir tanesini denedim ve aşırı lezzetli oldu binevi kendimi şımarttım diyebilirim :)) Sizde kendinizi şımartın .. 




                                                            Malzemeler
                                                   250 gr beyaz çikolata
                                                   75 gr sütlü çikolata
                                                    2 adet muz
                                                    2 kaşık ezilmiş fıstık içi



Beyaz ve sütlü çikolatayı aynı kaba koyup benmari usulu eritin güzelce , daha sonra yanmaz fırçayla silikon kalıbınıza iyice sürün sonra dolaba koyun donmasını bekleyin. Bu sırada muzu ezin . Dolaptan çıkardığınız donmuş çikolatanın içine önce ezilmiş fıstık dan koyun üstüne muzu doldurun ve çikolatayla üstünü kapatın . Aslında içine krema gibi şeylerde konulur ama daha fazla kalorili oluyor diye sadece muz koydum ben :) 
Üstüne sürdüğümüz çikolata da donduktan sonra kalıptan güzelce çıkartabilirsiniz artık ve istediğiniz gibi servis yapabilirsiniz. 
 Afiyet Olsun ((:











4 yorum :

  1. harika olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık:) Dün akşam çikolata kabını denedim ama silikon kaptan çıkarırken kırıldılar:( çikolatanın markasından mıdır acaba ya da az mı beklettim püf noktası var mı? Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama üzüldüm gerçekten . Belki biraz ince sürmüş olabilirsiniz daha kalın sürün birde önce tırtıklı yerlerinden çevresini hafif dokunuşlarla açmayı deneyin önce, sonra ters çevirince çıkar zaten. Şimdiden ellerinize sağlık, izleyicim olursanız çok mutlu olurum :) Sevgiler..

      Sil