< Sayfamda çeşitli yemek tarifleri bulunmaktadır. >
< Özel günleriniz için Yaş pasta, Cupcake, Cheesecake, Donut siparişi alınır.>
< Bebek mevlütleri, Nişan, Nikah, Asker eğlenceleri, Doğum günleri gibi çeşitli temalarda kurabiye siparişi alınır.>

20 Ocak 2014 Pazartesi

Muzlu Muhallebili Rulo Pasta

Bu tarif bizim evde iki kişi yaşamamıza rağmen 2 günde biten ve her gelen misafirim de eşimin de favorisi olan bir tatlı tarifi. Denenmesi gereken hafif bir tatlı . 



                                                                    Malzemeler
                                               1 buçuk paket burçak bisküvi
                                               1 lt. süt
                                               13 yemek k. şeker
                                               9 yemek k. un
                                               75 gr. margarin
                                               Şekerli vanilin
                                               Muz

1 litre sütü tencereye alın un, vanilin ve şekeri süte ekleyip ateşte kıvam alana kadar pişirin. Kıvamı koyulaşınca içine margarini atın ve ateşi kapatın yağ eriyene kadar karıştırın. Soğumaya bırakın . O sırada bisküviyi robottan geçirin kum haline getirin ve fırın tepsisine koyun.

Soğuyan muhallebiyi çorba blendırından geçirin. Resimdeki gördüğünüz gibi pürüzsüz olan muhallebiyi tepsiye döktüğünüz bisküvinin üzerine kepçe yardımıyla yavaş yavaş dökün sonra yaklaşık 1 saat kadar donmasını bekleyin. Daha sonra artı(+) şeklinde tepsiyi dörde bölün her bölünen yere ikiye bölünmüş muz koyarak sarın . Tepside kalan bisküvileri açık kalan yerlerine serpiştirin. 



Afiyet Olsun :)) 

2 yorum :

  1. Merhaba, Aybüke :) Fotoğraftaki gülüşün çok hoş, pozitif enerji veriyor. Bu tatlıyı en yakın zamanda ben de denemek isterim. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. İşlerinde kolaylıklar diliyorum. Seni izleyenler arasında benim resmim var ama benim izleyicilerim arasında senin resmin yok, bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , çok teşekkür ederim böyle düşünmeniz çok mutlu etti beni :) Şimdiden ellerinize sağlık sizinde. Gözümden kaçmış olmalı hemen bakıyorum ve katılıyorum . Sevgiler..

      Sil