< Sayfamda çeşitli yemek tarifleri bulunmaktadır. >
< Özel günleriniz için Yaş pasta, Cupcake, Cheesecake, Donut siparişi alınır.>
< Bebek mevlütleri, Nişan, Nikah, Asker eğlenceleri, Doğum günleri gibi çeşitli temalarda kurabiye siparişi alınır.>

30 Aralık 2013 Pazartesi

Soğuk Yaş Pasta

Daha önceki yapmış olduğum yaş pastaların keklerin den artmıştı ve bende bir gün truf yaparım düşüncesiyle buzluğa atmıştım. Dolapta biraz da bir önceki günden kalma şanti vardı hepsiyle farklı bir şey denedim . Ve bu güzel soğuk yaş pastayı elde ettim. Ben tamamen elimde ki fazla malzemeleri değerlendirdim . Sizde yaptığınız pasta malzemelerinden artanları atmayıp değerlendirebilirsiniz. 
:)


      

                                                                 Malzemeler
                                                       4 avuç dolusu kakaolu kek
                                                       1 paket katı şanti 
                                                       1 paket bisküvi
                                                       1 küçük elma 
                                                       Çikolata

Kek ve şantiyi karıştırın katı bir kıvam olana kadar bisküvi ekleyin . Tam bir paket olmak zorunda değil katılaşınca bırakabilirsiniz bisküvi eklemeyi. Elmaların kabukları soyulmuş ve küp doğranmış şekilde içine atın tekrar karıştırın . Çelenk'e yerleştirin 10-15 dk bekledikten sonra kenarlarından sıvayarak çelenk'i çıkartın . Üzerine erimiş çikolata ile şekillendirin. Soğutup servis yapın.
Afiyet Olsun :))

Not : Farklı malzemelerde ekleyip zenginleştirebilirsiniz . Tavsiyelerinizi bekliyorum.






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder